Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact op met ons klantenondersteuningteam.
Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum bekijken.
Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op tjproducten@gmail.com. We streven ernaar om binnen 24 uur op je bericht te reageren.
Om een retour te starten, klik op de volgende link Retourbeleid. Hier kun je eenvoudig lezen hoe je je retour moet aanmelden en kun je de verzendinstructies volgen.
Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcard en PayPal. Zo kun je tijdens het afrekenen de betaalmethode kiezen die het beste bij jou past.
We accepteren ook klarna, waardoor je tot 30 dagen na bestellen kunt betalen.
We rekenen geen verzondkosten. De verzending is GRATIS.
Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 17:00 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de verzendmaatschappij. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag geleverd.
We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling beschadigd of defect aankomt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op.
We begrijpen dat je je bestelling misschien wilt wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via TJProducten@gmail.com met je wijzigings- of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden, mogelijk niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.