Ons doel is om 100% klanttevredenheid te garanderen. Daarom bieden we je de mogelijkheid om ons product 30 dagen te proberen en bieden we een garantie van twee jaar op alle Organess-producten.
30 dagen proefperiode
Ons standaard retourbeleid is van toepassing voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we normaal gesproken geen restitutie meer aanbieden. Let op: sets die zijn geopend, kunnen niet worden geretourneerd.
2-Jaar Fabrieksgarantie
Wanneer je een garantieclaim indient, zullen we eerst de klacht beoordelen. Als het inderdaad een situatie is die onder de garantie valt, zullen we bepalen hoe we je kunnen helpen. We kunnen ervoor kiezen om je product te repareren of te vervangen. Dit betekent dat je mogelijk niet altijd een nieuw product ontvangt.
1. Garantiebeleid
We streven ernaar om ervoor te zorgen dat je een prettige ervaring hebt met Organess en we zetten ons hier volledig voor in. Aangezien Organess-producten echter worden gemaakt via een menselijk proces, kan het in zeldzame gevallen voorkomen dat er een fout optreedt. Als dit gebeurt, zullen we er alles aan doen om dit voor je op te lossen. We zorgen ervoor dat onze producten voldoen aan onze overeenkomst. Je kunt verwachten dat onze producten voldoen aan de opgegeven criteria, de redelijke eisen van normaal gebruik en de wettelijke voorschriften en/of overheidsrichtlijnen die van toepassing zijn op het moment van bestellen. Daarom bieden we een garantie op (onderdelen van) onze producten.
De garantie vervalt als:
De garantie voor alle Organess-producten is twee jaar!
Dit valt onder de garantie:
Dit valt niet onder de garantie:
De garantieperiodes die in dit artikel worden vermeld, beginnen vanaf het moment dat je (of iemand namens jou) de producten ontvangt. Om de integriteit van ons garantieprogramma te waarborgen en misbruik te voorkomen, is het mogelijk om maximaal twee keer per jaar een garantieclaim in te dienen.
Om een garantieclaim in te dienen, moet je ons binnen de opgegeven garantietermijn voor dat product of onderdeel schriftelijk op de hoogte stellen. Stuur een foto en/of video en een beschrijving van de klacht naar TJProducten@gmail.com of stuur een bericht naar +31 6 58016454.
Voor meer informatie over onze garantievoorwaarden, raadpleeg onze algemene voorwaarden.
2. Retourbeleid
Ons doel is om 100% klanttevredenheid te garanderen. Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 30 dagen na de besteldatum retourneren voor een volledige terugbetaling.
Om je retour te starten, stuur je een e-mail naar TJProducten@gmail.com of stuur je een WhatsApp-bericht naar +31 6 58016454 met je reden en je ordernummer.
Ons standaard retourbeleid is van toepassing voor 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we normaal gesproken geen restitutie meer aanbieden. Wanneer je een garantieclaim indient, zullen we eerst de klacht beoordelen. Als het inderdaad een situatie is die onder de garantie valt, zullen we bepalen hoe we je kunnen helpen. We kunnen ervoor kiezen om je product te repareren of te vervangen. Dit proces duurt doorgaans tussen de 2 - 4 weken.
Restituties (indien van toepassing)
We verwachten dat het product in de originele staat en in de originele verpakking wordt ontvangen. Als dit niet het geval is, kunnen we de retour niet goedkeuren en zullen we geen restitutie verlenen. Zodra we je geretourneerde artikel hebben ontvangen, sturen we je een e-mail om je te informeren dat we het hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt. Als je je terugbetaling niet binnen 2 weken hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via TJProducten@gmail.com of stuur ons een WhatsApp-bericht naar +31 6 58016454.
Verzending
Om je product te retourneren, moet je het opsturen naar:
Organess, Ir DS Tuijnmanweg 1A, 4131 PN, Vianen
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar.
Voor het retourneren van een defect product worden de retourkosten vergoed tot een bedrag van €6,95 nadat we het defect hebben ontvangen en bevestigd.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het duurt voordat je omgeruilde product je bereikt variëren.
Je kunt overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.